BB Krem

Merhabalar,
Son zamanlarin en konuşulan kozmetiklerinden birinden yani bb kremden bahsedecegim.Bende tıpkı sizler gibi cildime uygun ve ben burdayım diye bagirmayacak bbkrem araştiriyordum ki bir arkadaşimin kullandığı kremi deneme firsatim oldu.Sürdükten hemen sonra yüzümün sadece nemlendiği hissettim.Üstüne makyajimi yaptim. Makyaj derkende göz kalemi ve rimel sadece. Aradan 5 10 dk geçtikten sonra cildim öylesine güzel görünüyirdu ki... Kendinden parlayan, sağlikli ve pürüzsüz bir görüntü. Aynalara bakmata doyamadim diyebilirim:)Sonra araştirmalarim başladi bu defa ürüne karar vermiştim ve fiyat araştirmalarim başladi. Ürün tutulunca fiyatini 39.90 dan 59.90 TLye çikarmişlar.Inat ettim araştirdim araştirdim ve www.hepsidermokozmetik.com.tr diye bur site buldum ve 39.90 TL ile gelen mutluluk:) Üstelik sitede ter alan iletişim panelinden mesajinizi yaziyorsunuz ve bir kaç dakika içerisinde hemen cevap aliyorsunuz.
Bu arada önemli bir özellik olduğuhu düşündügüm nokta şu ki cilde parkakligi yağli dokusuyla vermiyor vicik vicik bir parildama veya görüntü vermiyor. Bu parlakliği içerdigi minicik sim granülleriyle veriyor. Abarti veya rahatsiz edici bir sim görüntusu kesinlikle degil.
Bu ürünün sadece 2 rengi var açik ve orta. Açik renk çok beyaz tenliler için uygunken orta tonu buğday ve buğdaya yakin açik tenliler için çok uygun. Yine de emin olmak için eczacinizdan tester isteyin ve teniniz ile uyumuna bakin derim. Kremin bir artisida SPF 25 özelliği taşiyor olmasi. Güneş koruyucuya ihtiyaç duymadan tek başina kullanilabilir.
BB kremi temiz cildinize uygulayin aksi halde pütür pütür bir görüntü kaçinilmaz olur.
Veeeeee bu hangi BB Krem sorusunun yaniti: Vichy Idealia SPF 25 BB Krem!!!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayatın durduğu o birkaç saniye