Hayatın durduğu o birkaç saniye

Bloğu ilk açtığımda, e tabii o zamanlar yeni yeni blogger kelimesini duymaya başlamıştık, düzenli olarak her gün yazma planım vardı ama ortaokuldan beri yazmaya başladığım her günlükte de aynı hevesi taşıyordum sonuç yılda 4-5 günce o kadar:) Blogun da sonu maalesef öyle oldu. Araya evlilik teklifi girdi, düğün telaşı girdi derken derken bu zamanlar oldu.
Ne oldu da yeniden canlandı blog aşkı? Baktım hafta hafta doldurma hevesiyle aldığım annelik ajandamı doldurmuyorum oğlum ilerde yazdıklarımı okusun ve onun için ne kadar heyecanlandığımızı anlasın istedim ve bloğa geri döndüm. Bakalım bunu ne kadar düzenli yapabileceğim.
Bloğu açtığım o ilk zamanlardan hayatın durduğu o bir kaç saniyeye kadar olan bölümü es geçiyorum ki her gün çok güzeldi. Belki ilerde throwback yapar o günlere de değinirim.
Başlayalım mı...?
Yaklaşık 6 aydır düzenli olarak dişçiye diş- dişeti tedavisine gidiyordum. Neredeyse her hafta sonu dişçide geçiyordu. E tabi büyük işlemler öncesi her defasında ağız-çene filmi çekiliyordum. diş tedavisi arasında artık yavaştan bebek mi düşünsek diye planlamalar yaparken heves işte test aldım ve ara ara kontrol ettim. Ne de olsa dişçiye gidiyor ve film çektiriyordum sürekli eğer herhangi bir oluşum varsa zarar vermek istemem.
Sabah diş randevuma gitmeden tekrar test yaptım. Çift çizgi çıktı bende tamam diyip çöpe attım. duşumu aldım hazırlacaktım ki dadaaam ışıklar yandı bir dakika tek çizgi mi olması gerekiyordu çift çizgi mi sonucun pozitif olması için:/
Evet çöpe attığım prospektüsü ve testi yeniden çıkardım aman Tanrım! Hamileyim!
O nasıl garip bir duygu nasıl insanın içi içine sığmazmış nasıl mutluluktan hüngür hüngür ağlarmış.
Ergüne bu haberi vermek için çıldırıyorum ama veremem çünkü evde yatılı misafir var ve sevgilimin boynuna sarılarak vermem lazım bu haberi. Sonuçta nasıl bir tepki vereceğini de bilmiyoruz.
Araları atlıyorum ama sonuç olarak ilk dişçim öğrendi bebeğimiz olacağını sonra eşim.
haberi verdiğimde ki o boynuma sarılıp şaka yapıyorsun diye tekrar tekrar bağırması ve beni içine sokarcasına sarılıp seni çok seviyorum demesi:}
Nasıl bir süprizle söylediğim bir sonraki yazıda...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BB Krem