YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ
Yves Rocher'i tanıdım tanıyalı belli başlı ürünlerinden vazgeçmeden kullanmaya devam ediyorum. Bana hep güvenilir ve diğer kozmetiklerden daha doğal gelir. Belkide hem mağazaya hemde ürün ambalajlarına hakim olan yeşil renkten kaynaklanıyordur. En sevdiğim özelliklerinden biride, diğer mağazaların aksine istediğiniz zaman sample vermeleri. Nemlendirici ihtiyacımı nerdeyse aldığım ürünlerin yanında verilen samplelardan sağlıyorum. Ayrıca Yves Rocher kartınız varsa size özel indirim ve hediyelerden yararlanıyorsunuz ki hiç aklınızda alışveriş yapmak yokken ''Ama kartınızda % şu kadar indirim, şu hediye var'' denilince, gözünüz dönüyor ve mis gibi çiçek kokuları, rengarenk ürünler sizi cezbediyor. 
Aşağıda beni cezbeden ve vazgeçemediğim ürünleri yayınlıyorum. Teker teker özelliklerini memnuniyetimi paylaşacağım.



 Bir numaradan yani çift fazlı, hassas bir şekilde göz makyajını temizleme losyonu. Heterojen olan karışımı kullanmadan önce iyice çalkalıyor ve homojen hale getiriyorsunuz sonra bir pamuğun üzerine az miktarda dökmek suretiyle göz makyajınızı hassas ve hızlı bir şekilde kirpiklerinizi dökmeden ve bastırmaya gerek kalmadan tek hamlede çıkarıyorsunuz. Ben bu ürünle üniversite yıllarımda tanıştım ve yaklaşık 7-8 senedir kullanıyorum. Denemenizi tavsiye ederim. Fiyatı diğer  göz makyaj temizleyicilerine göre pahalı da olsa indirime denk geldiğinde 16-18 TL arasına alabilir ve yaklaşık 2-3 ay süreyle kullanırsınız.
Yukarıda yer alan 3 dk da etki gösteren ve serinleten maske ise bana yıllardır Yves Rochere üye olmanın vermiş olduğu hediye. 2-3 günde 1 kez kullanmak cildi canlandırıyor ve soğuk etki gösterdiği için kan dolaşımını hızlandırıyor, daha sağlıklı pırıl pırıl oluyor.


Veee vazgeçemediğim rujlarım... Ben buğday ten ve beyaz ten arası bir ten rengine sahibim:) Bu renkler bizde süper süper süper duruyor arkadaşlar...Bunları beğenmezseniz mağazalarda size uygun bir ürün mutlaka vardır gidin deneyim derim:) Sezonda fiyatlar birazcık yüksek ama indirimde 32 Tl civarına düşüyor benden söylemesi...





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BB Krem

Hayatın durduğu o birkaç saniye